2 år

2014-12-13 ♡ 06:33:45 || Design by: Matilda Sörensson
Igår var det två år sedan vi förlovade oss. Det firade vi genom att gå ut och äta på fondueboden samma ställe som vi åt på för två år sedan. Micke och Malin var barnvakt och jag kan knappt beskriva hur otroligt lyxigt det kändes att få gå ut och äta själv en fredagskväll, bara jag och Andreas ☺☺☺💕 Efter vi ätit tog vi en promenad i vasastan och gick förbi där vi bodde för två år sedan. Var så mysigt och blev lite varm i hjärtat när vi gick där. Så fint däromkring och jag kom att tänka på när jag flyttade till sthlm för 3 år sedan och det bara var jag och Andreas. Sen dess har vi fått William, förlovat oss, flyttat, jag har bytt jobb och väntar barn nr 2. Ja, saker och ting kan gå fort ibland 😄


Nu ligger mina grabbar och sover och jag ligger på soffan och kollar på tv. Har vaknat flera ggr under natten och kl 05.00 gav jag upp mitt försök att somna om och gick till soffan. Nu har bebis vaknat i magen också så det känns skönt att känna sparkar där inne ☺
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail:

Din blogg:

Dina ord:

Trackback