besök

2014-12-03 ♡ 08:35:33 || Design by: Matilda Sörensson
Har besök av Hanna från Gävle nu. Vi har inte setts på väldigt länge så det känns jätteroligt att hon kom hit och hälsade på. När hon kom igår tog vi oss ut till barkaby outlet. Hanna skulle shoppa julklappar. Blev inte så mkt shopping för mig men hittade ett par korta röda peak träningsbyxer för 100kr. Så nöjd med dom ☺ finne inte en chans att de passar nu men till sommarn kanske 😉

Efter shoppingturen hämtade vi busen och lagade middag. På kvällen åkte vi ner på stan och fikade och gick på bio.  Tyvärr såg vi bröllopskaos, riktigt seg film men det fanns inte så mkt annat att se faktiskt, och jag vill passa på att gö lite saker nu för sen blir jag låst. 

Får se vad vi hittar på idag innan Hanna åker hem ikväll. 

Tyvärr har jag börjat snora en hel del så nu hoppas jag att jag inte blir förlyld.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail:

Din blogg:

Dina ord:

Trackback