snart vankas det nytt år!

2014-12-30 ♡ 18:51:12 || Design by: Matilda Sörensson
Imorgon är det nyårsafton vilket innebär att det snart är ett nytt år, 2015, låter ganska bra tycker jag. ☺

Julen blev väldigt lugn i år.  Dan före julafton åkte vi (jag, wille och andreas) till sandviken och firade "lilla julafton" med min familj och julafton firades här i Solna med williams farmor som var här på besök i fem dagar. Jag brukar alltid tycka att det är lite små jobbigt att ha nån "bo" här så många dar men den här gången gick det över förväntan. Var lite skönt faktiskt att få lite hjälp med att roa Wille. Är ju full fart på den lilla gobiten och jag har inte riktigt samma ork och rörelseförmåga nu som tidigare. Wille har börjat säga två -och ibland tre- ordsmeningar. Låter så himla gulligt ☺😄 han har öven lärt sig ordet arg, så nu har han gått runt och varit arg i över en vecka 😁goplutten 😄 så fantastiskt att se hur han utvecklas. 

Igår var jag till bm för "sista" gången. Allt såg bra ut ☺ idag var jag iväg och träffa förlossningsläkaren och narkosläkaren inför ev snitt. Helt underbar förlossningsläkare (han hade varit barnmorska tidigare). Han kändes verkligen trygg och jag kommer bli lite extra ompysslad med dubbla operatörer, blodstoppande läkemedel innan op och blod i beredskap om det skulle behövas med tanke på min blödningsbenägenhet så det kändes betryggande. Men det återstår och se om det blir snitt på BB Sofia eller vaginal förlossning på karolinska. 😄verkar iaf som det blir en 2015 årsmodell 😄💙 💜💚


Nu ska jag titta lite på tv sen blir det sängen för jag är helt galet trött!! 😙




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail:

Din blogg:

Dina ord:

Trackback