måndag

2014-11-24 ♡ 11:02:18 || Design by: Matilda Sörensson
Är så trött efter att ha vaknat miljoner gånger denna natt men kan så klart inte somna nu när jag har chansen, så typiskt. 😕 

Igår grejjade jag lite på Williams rum. Jag flyttade in 80cm sängen till hans rum och möblerade om, så inatt sov vi för första gången 3 stycken i vår 160cm säng. 
Har ju haft 160+ 80 cm tidigare.
Kan verka lite dumt att gö så men vill testa iaf för vi behöver plats i sovrummet  till spjälsängen snart och det är bra med en extrasäng när vi får besök. ☺ ( håller på övertalar mig själv om att det var ett bra beslut trots bristen på sömn inatt) Blev iaf supernöjd med resultatet inne på Willes rum. 

Har precis pratat med folktandvården över busens tänder. Ringde för att fråga när det är dags för första kontrollen då busen verkar ha ont i munnen/tänderna(?) nu. Fick veta att han blir kallad vid 3 års ålder, men självklart fick vi komma dit före om inte smärtan ger med sig snart. 
Han pekar i munnen flera ggr under dygnet, äter dåligt  (vill bara äta det som är sött och gott, ingen mat) vaknar flera ggr under natten och gråter/gnäller. Tänk vad mycket enklare det blir när han kan prata och säga vad det är som är fel. Hon på folktandvården trodde att det var de fyra sista och största tänderna som var på väg upp och då blir det ju bra så småningom  👍

Idag ska jag försöka städa lite här hemma sen blir det en tur till affären, får passa på innan bus ska hämtas 😉

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail:

Din blogg:

Dina ord:

Trackback