Sandviken

2014-11-21 ♡ 12:06:02 || Design by: Matilda Sörensson
Jag och willebus ät hemma i Sandviken nu. Vi kom hit i onsdags och åker nog hem imorgon .

I onsdags började vi vår ankomst med mat på donken sen hämtade vi upp Tindra på förskolan  och tog en tur till Carro och Wilton. Sån fantastisk liten krabat!! ☺superlik sin mor, lugn och snäll och sov mest när vi var där trots att Wille och Tindra herjade runt. På kvällen var vi hemma hos Mimmi och barnen lekte för fullt.

Igår förmiddag  var vi till Linda D och hälsade på henne och barnen. Ronja och Rasmus har blivit så stor! Och återigen lugna, snälla barn. Blir så imponerad när bebisar kan sitta själv  i en babysitter eller ligga på en filt på golvet ett bra tag och vara nöjd med det. Ska bli spännande att se hur min lilla bebis blir ☺Linda hade fixat en sån fin korg med grönsaker i(som hon stickat/virkat själv) till wille i födelsedagspresent. Jätte jätte fin och jag blir så sjukt imponerad av hennes kreativitet ☺ igår eftermiddag hämtade  vi tindra på dagis och barnen lekte innan Tindra skulle åka till sin pappa. Både Tindra och William blev helt tokiga när hon skulle åka. Det grinades och skreks "tinna" och William hela tiden, usch det tog hårt på våra mammahjärtan. 


Inatt har vi varit vaken en del. Wille är förkyld och försämrad i astman. Hoppas skiten växer bort. Så nu ligger han och sover middag, somnade på 10min vilket är rekord. Jag borde vila lite jag med men tänkte passa på att få naglarna fixade nu när jag har möjligheten ☺

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail:

Din blogg:

Dina ord:

Trackback