upp och ner

2014-11-30 ♡ 13:29:04 || Design by: Matilda Sörensson
Är verkligen dagarna. Ena dagen vaknar man full av energi och bara kör på och nästa dag kan det vara lite zombie-mood och de mesta känns lite tungt och jobbigt och så var det igår.

Inte alltid lätt att vara gravid och ha en tvååring som ska underhållas och brist på vänner med barn i staden. Startade upp med lite pepparkaksbak iaf för att underhålla den lilla en stund. Blev mycket kakor men vad som hände sen är svårt att svara på. De blev typ 2 cm tjocka och påminner lite om hur jag själv ser ut nu. Smaken blev sisådär den här gången.  

Efter ett halvmisslyckat pepparkaksbak började jag slå in lite julklappar medan Wille sov. På kvällen tog vi en snabbtur till ikea (horribelt) och köpte en billig liten byrå som bäbiskläderna ska vara i och när vi kom hem pyntade jag lite. Efter detta var jag helt slut och nära på att säga adjö till min lilla familj och fly till en stor säng långt härifrån. 😴 Andreas tog hand om Willes kvällsrutiner så de var ju skönt.

idag vaknade min bus kl 05.30 och tyckte att mamma skulle "omma" (komma) då och kliva upp och lyssna på siken (musiken). Ja vad gör man inte för sina kidz. Nu har vi en lägenhet som ser ut som ett bombnedslag med tomtar kastade på galovet och jag tänker inte städa den här gången. 

Nu har jag gnällt av mig lite och ska efter en stunds vila försöka finna mitt glada humör och njuta av första advent. 😊 👍💖



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail:

Din blogg:

Dina ord:

Trackback