3v

2015-01-23 ♡ 02:39:54 || Design by: Matilda Sörensson
Är min lilla tjej idag! Tiden har gått så fort. Amningen funkar bättre så det känns skönt,  tyvärr har hon fortfarande en hel del magknip. Vet ju att det är bebisars vanligaste problem men jag är fortfarande rädd för att det ska bli kolik. Det har verkligen satt sina spår det där. Tar en dag i taget när de gäller det där så får vi se vad som händer. 😉





Igår var jag och Frejsson ute på vår första promenad i Hagaparken, tog bara 3v innan vi kom iväg 😙skönt var det iaf. ☺

Upptäckte ett bitmärke på min lilla grabbs arm i onsdagskväll. Frågade honom igår morse om han blivit biten och vem som hade gjort det. Han avslöjade den skyldiga (om de nu stämmer vilket man kanske inte kan lita på när det gäller en tvåårig) jag tog så klart upp det med förskoleläraren och mycket riktigt han hade blivit biten. Vem det var är fortfarande en hemlighet. Sånt som händer men det måste ha gjort ont, han har ett rejält märke med tandavtryck och allt. Mammas hjärta 💙

För övrigt har jag blivit semmelberoende. Inte det bästa beroendet efter rn graviditet men ack så gott! 😍

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail:

Din blogg:

Dina ord:

Trackback