denna eviga strävan efter sömn....

2015-01-26 ♡ 14:48:09 || Design by: Matilda Sörensson
Har sovit drygt två timmar inatt. Ögonen svider, pulsen och huvudet dunkar, båda barnen sover nu och jag har i över en timmes tid försökt somna för en powernapp. Varför blir det så här? Försöker tänka på saker, försöker låta bli att tänka på saker, ser hur klockan går, inser att min sömntid försvinner, sen ger jag upp. Ska snart stiga upp ur min varma gosiga säng och dra igång en tvättmaskin, ta en stor kopp kaffe och sedan iväg och handla. 

I helgen har vi inte gjort så mycket. William är sjuk (haft över 39 i feber men är feberfri idag) så vi har i stort sätt bara varit hemma och myst och turas om att pyssla om sjukligen. Hjärtat mitt, gör ont i mammahjärtat varje gång han är sjuk 💙💚💛 men vi har överöst oss med glass, dricka och gottigheter hela helgen och myst på så mycket vi kunnat. 💙💜☺




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail:

Din blogg:

Dina ord:

Trackback