Ikea

2015-01-20 ♡ 15:44:01 || Design by: Matilda Sörensson
Idag åkte jag, Andreas och Frejsson (Freja) till Ikea en snabbis. Köpte en till del till Williams tågbana. Han är ju helt såld på tåg och leker med tågbanan varje dag så han blir nog superglad när han kommer hem och ser vad han fått 😄

Läste nyss om en 7årig flicka med obotlig hjärntumör. Blev gråtfärdig och fick sånna enorma tacksamhetskänslor för att jag har mina två fina barn och för att de inte har någon allvarlig sjukdom. Det finns en del saker jag verkligen önskar var annorlunda i mitt liv och som jag brottas mer eller mindre med och då kan det vara bra att bli lite påmind ibland att se till det fina och positiva man har i livet och verkligen ta vara på det. 💜

Nu har Frejsson käkat och sover väldigt gott på mitt bröst. 

Kommentarer
Postat av: Carro

Fina älskade unge. Längtar tills vi ses 😘❤

2015-01-20 ♥ 22:39:13

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail:

Din blogg:

Dina ord:

Trackback