nattdjur

2015-01-16 ♡ 02:28:02 || Design by: Matilda Sörensson
Grabbarna ligger i sängen och sover och jag och lilldonnan är vaken, eller vi är i ett stadie mellan sömn och vakenhet. 👀

Idag har vi haft besök av Camilla. Var jättetrevligt att träffa henne och välbehövligt med lite besök nu kände jag ☺ Hon ska ha bebis i februari så det ska bli spännande. ☺ helt galet vad många det är runtomkring mig som nyligen har fått eller ska få barn, riktig babyboom 💜 

Nu ska jag mysa med min lilla tjej som för övrigt nyss har blivit två veckor. Och när hon har somnat ska jag hålla om min lill-stora kille som ligger här brevid mig. Har tyvärr varit lite för lite Wille-tid idag men det tar vi igen imorgon ☺💙💕

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail:

Din blogg:

Dina ord:

Trackback