trött

2015-01-14 ♡ 13:51:19 || Design by: Matilda Sörensson
Är jag idag, har varit vaken i stort sätt hela natten för min lillflicka har haft ont i magen. Har dock sovit 3h på förmiddagen men känner mig lite lätt mörbultad. 
Idag hade jag bf-datum men så länge ville lilltjejen inte stanna. 😄har nästan njutit av min lilla tjej i snart två veckor. ☺

Än så länge har vi tagit det ganska lugnt på dagarna. Sovit en stund på förmiddagen, varit  hemma mest och donat innan vi har hämtat Wille på förskolan. 
Så trött men samtidigt så rastlös. Längtar efter vänner och familj  💟 kommer nog kännas lite lättare snart hoppas jag 💜 

var till bvc igår, lilltjejen har ökat i vikt, 3440g väger hon nu. Var dock bara 48cm lång ??? skulle ta om längden sen. Vore ju konstigt om hon krymt, hon var ju 50cm när hon föddes. 

Nu ska lillpluttan äta sen blir det en tur till solna c. 




Kommentarer
Postat av: Carro

Vi tänkte komma och hälsa på efter man fått pengar. Så i februari tänkte vi komma om vi får :-) saknar dig!<3

2015-01-15 ♥ 01:06:31

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail:

Din blogg:

Dina ord:

Trackback